Ξε-αράχνιασμα!

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, ξεμπέρδεψα με τις υποχρεώσεις και εκκρεμότητές μου (προς το παρόν φυσικά, σιγά μην κάτσω για πολύ στ’ αβγά μου) και κατάφερα να βρω το χρόνο να ξε-αραχνιάσω το καημένο το μπλογκ μου. Έχω ήδη ανεβάσει καινούρια πραγματάκια και θα συνεχίζω να ανεβάζω για όσο είμαι παραγωγικός – δε θα το αφήσω να αραχνιάσει πια! Ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στη Rodia, τη Μαύρη Γάτα, τον Δημήτρη (μόλις ανέφερα τους μισούς επισκέπτες της Σκιτσοφρένειας) και όσους ακολούθησαν (άλλοι 2-3 δηλαδή) οι οποίοι προσέξαν το μπλογκ μου και ανανέωσαν τον ενδιαφέρον μου γιαυτό – προκαλώντας ουσιαστικά την αναβίωσή του. Ευχαριστώ πολύ λοιπόν!

1 σχόλιο

  1. 14 Μαρτίου, 2007 στις 12:31 πμ

    χαίρομαι ιδιαίτερα και που σε ξετρύπωσε η Ροδιά και που σε έπιασε το γατίσιο μάτι μου 🙂
    και πάνω απ’ολα χαίρομαι που ανανεώθηκε το ενδιαφέρον σου για το μπλόγκ (την κατάλληλη στιγμή) 😉
    έτσι έχουμε την ευκαιρεία να δούμε πολλά ωραία απο σένα!!


Σχολιάστε